joi, 24 iunie 2010

o picatura de zambet si culoare pentru o vara mofturoasa - take 3

Brose "reuniune de broscute in carouri" realizate din pasta de modelat si pictate cu pasiune si daruire, cca 4,5 cm lungime - 8 lei fiecare

Brose "broscute roz cu vestuta" realizate din pasta de modelat si pictate cu pasiune si daruire, cca 4,5 cm lungime - 8 lei fiecare - MAI AM DOAR UNA

Brose "broscute inflorate" realizate din pasta de modelat si pictate cu pasiune si daruire, cca 4,5 cm lungime - 8 lei fiecare - am mai vandut din ele. verifica ce mai am inainte de a comanda

Brose "broscute inflorate intr-o mare de verde" realizate din pasta de modelat si pictate cu pasiune si daruire, cca 4,5 cm lungime - 8 lei fiecare - am mai vandut din ele. verifica ce mai am inainte de a comanda

Brose "broscuta x si 0" si "broscuta inflorata" realizate din pasta de modelat si pictate cu pasiune si daruire, cca 4,5 cm lungime - 8 lei fiecare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu