duminică, 8 martie 2009

Bine ai venit!

Momentan am postat doar martisoarele, care au preturi intre 3 si 8 lei. Mai am si un model de cocarde altfel, pe care mi le-a comandat cineva anul trecut, picturi naive si icoane pe sticla, masti traditionale, bijoux-uri si alte cateva pe care urmeaza sa le postez in zilele urmatoare. 

Daca te intereseaza ceva anume nu ezita sa ma contactezi si sper sa gasim o solutie pentru a-ti indeplini dorinta; momentan suntem in faza de experimente si nu stim ce putem si ce nu putem realiza, dar nu renuntam foarte usor la noi provocari.

Sper sa iti placa ce gasesti in fabrica noastra si asteptam comentariile tale.

Vizitare placuta! :*

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru ce ai realizat! Este intr-adevar o idee geniala si iti urez multa bafta in continuare! Astept sa postezi cocardele...am si eu nunta la toamna si m-ar interesa sa vad modele facute de tine!

    RăspundețiȘtergere